HTML

bLoge - Loge blogja

Van, akinek szüksége van arra, hogy gondolataival bombázza az embereket, és van, akinek nincs. Namost nekem van.

Friss kommentek

  • Lengyel Anna: Az benned az életben felmerült már, hogy néha valaki el is olvassa, amit írsz? Hogy Gryllus Dorka ... (2014.02.05. 22:28) Nyugalom - filmkritika
  • ikker: Az idő ismét bebizonyította, hogy Mel Gibbsonnak van igaza: index.hu/tudomany/tortenelem/2013/09/... (2013.09.12. 14:05) Apocalypto - filmkritika
  • Loge: www.sormas.hu A főoldalon köszönt a polgármester: Póczai Zoltán. Magyarország, én így szeretlek! (2012.03.07. 20:51) Kecskére a káposztát
  • TaTa86.: Hosszabban kifejtve a véleményem: archiregnum.blog.hu/2009/09/28/politikat_az_iskolakba Rövidebb... (2011.01.17. 11:10) Etikai kérdés
  • cetlizo: Az a baj, hogy ilyet napiszarra kéne tenni, ott elérné a célközönséget, csak nem értenék. (2010.05.17. 21:19) Ostoba diákok 1.

online

Pellengéren

2008.12.15. 14:00 Loge

"Ne adjátok azt, a mi szent, az ebeknek, se gyöngyeiteket ne hányjátok a disznók elé, hogy meg ne tapossák azokat lábaikkal, és néktek fordulván, meg ne szaggassanak titeket." Mt 7,6

Az elmúlt héten kemény gyomrost kaptam a blogvilágtól, s azóta is nehezen veszem a levegőt. A történet kezdetei a Pusztába kiáltott szó III. című bejegyzésre nyúlnak vissza. Aki viszonylag rendszeresen jár ide, tudhatja, hogy mefisto blogtársunk felvetésére kezdtem bele ebbe a sorozatba, mely -kommentjeivel együtt- különleges, hasznos, (legalább is annak gondolt), ám ugyanakkor gyakorlatilag szinte megvalósíthatatlan ötleteket ír össze különböző tantárgyak kapcsán.

A sorozat az irodalommal indult, amit a történelem, majd útóvégre a matematika-latin követett. A latin kapcsán merült fel G.d.Magisterben az a gondolat, hogy szívesen átvenné a Laudator, amelybe már korábban is írtam. Természetesen nem ellenkeztem, hiszen a blog profiljába vág. Lőn. Magister ajánlása után kikerült a poszt a címlapra. S itt kezdődtek a bajok.

A kissé provokatív cím a "Miért jobb a latin, mint a matek?" lett, az ajánló szöveg pedig egy kiragadott mondat: "A matematika, biológia, kémia, s gyakran a fizika is szánalmasan életidegen." Ezeknek meg is lett a hatása. Ha nálam lett volna Zsákos Frodó Fullánk nevű kardja, úgy világított volna az orkok miatt, hogy olvasni lehetett volna a fényénél.

Véletlenül én is ráakadtam a posztomra az indexen, ráadásul még frissiben, úgyhogy megpróbáltam reagálni az érkező kommentekre. Már amelyikre érdemes volt, s jutott idő. Mert bizony a megnyilatkozó olvasók többsége nem jutott el az értelmező olvasás szintjéig, esetleg nem is akarta megérteni a mondandót. A hozzászólások főbb kategóriái: hülyebölcsész, nekem felesleges volt az iskola, semmit nem értek a természettudományokból, mert csak egy suttyó bölcsész vagyok, akik amúgy is segghülyék, stb. Akinek van gyomra, olvasgassa. Jellemző a hangvételre, hogy a vége felé Magister kilátásba helyezte a moderálást; nem tudom, végül alkalmazta-e.

Volt ugyanakkor pár értelmes hozzászólás, felvetés, meglátás. Ezekre próbáltam reagálni, bár a 200 feletti hozzászólás miatt eleve sikertelenségre predesztináltan. Külön köszönöm azoknak a kommentelőknek a ténykedését, akik számon kérték, miért nem válaszoltam meg az értelmes kérdéseket. Köszönöm; a számomra értelmesekre igyekeztem reagálni. Hogy nekik mi az értelmes, nem tudhatom.

Végtelenül elkeserített az az álságos hozzáállás, amely meg sem próbálta érteni, miről is akart a poszt szólni, s aminek következtében rengeteg lény csak odajött, s mint a kutya a vizeletét, otthagyta a nevét egy tartalmát tekintve "hülyebölcsész"-szel összefoglalható értéktelen kommenttel, így adva hírt magáról az utókornak. Elkeserített az a felismerés, hogy nem ezeknek írtam a posztot, hanem Nektek. Azoknak, akik ide járnak, hozzám. Akiknek nem csak a 28. blog vagyok, a Szakítós, Subba, Japáncsaj, és mittudomén még mi után.

Mindezeket magamban meghányva-vetve, a következőre jutottam: Nem akarok többé címlapra kerülni.

Egyébként így járt Jardin is, aki kicsit rosszabbul viselte az orkokat/trollokat, s először törölte a posztot, kommentestül, utóbb azonban (nyilván az olyanok kedvéért, mint én, aki viszonylag rendszeresen látogatom) ismét olvasható.

Nem azért írom a posztokat, hogy idióták, ötlet nélkül telerondítsák, hanem hogy értelmes hozzászólásokat olvassak. És ehhez nem kell a címlap.

14 komment

Címkék: blog címlap

A bejegyzés trackback címe:

https://bloge.blog.hu/api/trackback/id/tr52824170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.12.15. 20:10:52

Hoppáhoppáhoppá!

Az a poszt nekem valahogy kiamaradt az életemből. Hát durva. Nem kicsit. Nagyon.

Teljesen felesleges bármiért is hibáztatnod magad. Szerintem az egyetlen taktikai "hiba" amit elkövettél, hogy az álláspontod előzménye (Pusztába kiáltott szó III) nem volt helyben összefoglalva, hanem csak utaltál rá. Értelemszerűen minden épeszű kommentelő számára evidens (lenne), hogy ha valamiről véleményt alkot, akkor előtte tájékozódik (-na) a témában. Ezzel együtt gondolom az számodra is egyértelmű, hogy minderre a Maunika shaó reklámszünetében nincs elég idő. :))))

A logikai készségek előtérbe helyezése az adenozin-trifoszfát molekula energiaközvetítő képességével, meg a gyűrűsféreg szaporodási szokásaival szemben igenis vállalható álláspont. Az, hogy néhány idióta számára ebből az jött le, hogy az elemi geometria helyett az eccpecckimehetsz-et akarjuk latinul tanítani, az nem rajtad múlt. Szerintem az álláspontunkat csak az nem értette meg, aki nem akarta.

A lényeg, hogy a blogodon kialakult egy színvonalas vitafórum, kár lenne ezen néhány szubhumán miatt változtatni.

P.S. Azért, ha legközelebb ilyen streetfight van a láthatáron, dobhatnál egy emailt. Beszállnék. Amikor ezeket az egysoros böffeneteket olvasom, mindig előtör belőlem az a gátlástalan szemétkedhetnék. Lehet, hogy győz a túlerő, de néhány tucat moszatkát - ha úgy istenigazából megszalad a billentyűzet - azért belekenek a padlóba. [vigyor]

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.15. 20:56:24

:D

Kezd visszatérni az emberiségbe vetett hitem...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.12.15. 21:20:57

Jah, még az érzelmi hozzáállásomhoz annyit, hogy az egyik exbarátnőmmel azért szakítottam, mert félrekefélt egy műszakissal.

Szóval human rules, real sucks!

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.15. 22:01:42

:)

Gondolj majd erre, amikor a sokmilliárdos vagyonodból díjat alapítasz... :D

Jardin 2008.12.15. 22:12:56

Loge! Továbbra is írd meg véleményedet, meglátásaidat! Ha valamiről írsz, utána jársz, így a fikázó kommenteket is le tudod reagálni. Én nőként nehezebben élem meg a fikázást, még akkor is ha van benne igazság....a tiszteletet alapjárataton elvárom mindenkitől, még ha nem is ismerem. Én is feltételnélül tisztelek mindenkit már első blikkre!

Ez a blogos társaság sajnos nem mindig érzi és tudja mi az hogy értelmesen vitázni valamiről. Ha nem ért egyet, meg lehet és meg is kell írni, de nem mindegy hogyan...Ha meg nem tudja értelmezni amit olvas, akkor forduljon a magyar tanárához aki tanította olvasni, kérje számon őt, és hallgasson!

Jardin 2008.12.15. 22:17:15

Ja, amúgy vicces hogy kb 5 percig voltam főcímlapos, addig majdnem 10 ezer kattintást kaptam, és percenként jöttek a kommentek. Azonnal leszedtem, így az indexesek is levették. Visszatettem, azóta egy kommentet sem kaptam arra a bizonyos posztra. Érdekes...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.12.15. 22:57:52

Addig is megelégszem azzal, hogy a Műegyetem (!) épülete a vizes talaj miatt folyamatosan süllyed (!).

BLUGGY-BLUGGY-BLUGGY-BLUGGY-BLUGGY-BLUGGY

eheheheheh :))))

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.12.15. 23:13:45

Hm, nézzük az eset jobbik oldalát. Legalább egy tapasztalattal gazdagabb lettél;)

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.16. 07:51:27

No igen. Hálás is vagyok érte a sorsnak.

Scala 2008.12.16. 15:15:42

Én már hetekkel ezelőtt megmondtam!!! :-D
Ez egy csöppet kárörvendő kacaj is volt... Bocsi.
Amúgy akár a hirdetéseket is leszedheted, ha már... ;-)

Scala 2008.12.16. 18:07:38

Amúgy a mangalica az első képen szerintem dícséretet érdemel! :-)

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.12.16. 18:57:50

szerintem vaddisznó lesz az

a hirdetések menni fognak

Scala 2008.12.17. 00:11:21

Uhhhh. Lehet, tényleg. :-DDD

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.12.18. 20:36:14

Loge,

alkalmaztam a moderálást, 3-4 esetben. Privatim már beszéltünk erről: a nagyon agresszív támadás egyrészt persze az internet egyik legellenszenvesebb tulajdonságát bizonyította, vagyis az antiszociális bunkók dühöngését, akik kiélvezik a névtelenséget, másrészt mi is elkövettünk pár hibát, főleg én. Provokáltam az orkokat sajna, a címadással főleg.
Szóval: ha egy jó posztot sikerült írnom, továbbra is szívesen kikerülnék vele a címlapra.
süti beállítások módosítása